Thursday, December 16, 2010

Tua-Tua Miang

AKU YANG SEMAKIN MUDO...HOHO


Semalam hari jadik colleague aku, nama pun dekat sama, muka pun lebih kuang. Nasib baik dia boroi sikit. [HAHA!]


Sebagai kawan yang prihatin, aku memberi ucapan "Selamat menyambut Hari Tua, Bapaakkk!!".


Ikut teori dia tua setaun lebih dari aku. Tapi yang tak best, bila ikut logik...


P: Dah, tak yah nak 'menTUAkan' aku...bulan 3 taun depan, umur kita sama aje...
A: Arghhh...birthday gua.... Cheit....!! [sape kata dunia ni bulat??]

18 comments:

  1. nis: hehehe..ada lagi 2 bulan untuk merasa lebih muda drpd biase...

    ReplyDelete
  2. hehehehe slamat hari jadi pak.

    ReplyDelete
  3. lama tak singgah sini...dah tukar header pun..

    ReplyDelete
  4. ahahaah..udah2 la tu tok
    bawak2 la kesedaran diri

    kihkihkih

    ReplyDelete
  5. caki: tok lambat lagik...ni bapak punye hari tuo... hoho

    ReplyDelete
  6. brader EQ: hohoho...isi tak upgrade, cuma facelift aje... rajin gak lalu-lalang kat blog KRS...cuma tak terkomen...sebab traffic huiyooo... "begini!" [sambil tunjuk ibu jari]

    ngahahahahahaha

    ReplyDelete
  7. hai orang muda !!
    jimba jimba la jom

    ReplyDelete
  8. cho: ko mmg cho...tak kasi tok can langsung. isk isk isk

    *sila belanja tok sate genting highland!

    ReplyDelete
  9. alien: jimba-jimba tu mendalah ape? "zomba, zomba...zombieee!" tok tau le...

    agagagaggagagaga

    ReplyDelete
  10. hahah umo tua takpe. janji rok!
    hati muda pun cun maa

    ReplyDelete
  11. kalo satay dekat genting ni..deme pakai katak..mau ke?

    hahahahaha!

    cho belanje tok makan angin udah le..cuci mata dekat kebun stoberi..nak tok? tok buleh skodeng makwe chantek..agagagagaga :P

    ReplyDelete
  12. mira: cukup 40 kata muda, mau muda betol2 tok ni kang....

    agagaagagagagagaga :D

    ReplyDelete
  13. cho: apa??? katak??? cam sedaaap jek.

    bulehlah, bagi tok nam-ploh cucuk. kuah kacang kasi dua periuk. ok

    ngahahahaahahahaaha

    ReplyDelete
  14. HS: tua totap tua...asal ati muda, takpo...hoho

    "malam pesta muda-mudi....lalalalalalala" - Mahmud June

    ReplyDelete
  15. 30-takut pada angka ya?kih kih kih

    ReplyDelete