Friday, January 15, 2010

Silap # Rumah?




Tidak...aku belum berhijrah....masih rumah yang lama, alamat yang sama...


Cuma cat je kaler lain...


Bagi peluang kat En. Kodok Ijau rileks panjang pas 6 bulan duduk menongkat dagu...jadik model tak berbayor blog aku... Kompem punggung kematu... HOHO...


Kenapa ONOMATOPOIEA ...bertitah?


Kerana setiap segala sesuatu di muka bumi Tuhan ni, hatta di segenap cakerawala yang luas ni, pasti ada derap bunyi yang tertentu, semuanya unik dan berdifinisi... Maka titah aku, hanya pada 'onomatopoiea' yang aku kongsi & terjemahkan untuk kamu semua dengar...


Maka....dengarlah.... 


Onomatopoiea ku bertitah....





15 comments:

  1. menarik..
    sempena tahun baru ke?
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. sempena gerhana solar anulus yg tgh berlangsung skang...IKEKEKEKEKEEKEE

    err... Kejora pun bintang kan? mesti gelap skang kat langit... jgn lupa bawak torch light... hoho :D

    ReplyDelete
  3. nice work la bro..hehe

    kirim salam kt en.kodok hijau k..:)

    ReplyDelete
  4. melati: to che...to che...

    en. kodok ijau tengah bercuti di London...dia ngidam nak main salji....hoho... dia balik kang saya sampaikan ;p

    ReplyDelete
  5. tok tok tok.
    assalamualaikum...
    :D
    (lawa umah baru)

    ReplyDelete
  6. Firol: tukar cat je bro...tu je yg den mampu...haha

    Ayin: pintu je kot yang baru yin.... to che...to che....

    ReplyDelete
  7. tapi resakse ijau tu kan kiyut...

    ReplyDelete
  8. saya bagi dia cuti..... penat katanye... eheheheheheh

    ReplyDelete
  9. brp lamakah beliau cuti weh? saya sudah start merindui senyuman manis beliau..hahaha

    ReplyDelete
  10. mungkin gak orang yang 'menerjah' anda tempohari adalah beliau...

    sebelum bercuti, beliau ada memberitahu ingin ke Zimbabwe...

    hehehehe

    ReplyDelete
  11. aduyaiii..kalau saya tahu beliau lah orang yang 'menerjah' saya tempohari, dah tentu-tentu
    saya on je masa tu gak..

    hahahah
    *gelak sambil cekak pingggang

    ReplyDelete
  12. takpela, nanti sy sms beliau...segera pulang... khabarnye semenjak direject, beliau membawa diri ke Haiti.... atau mungkin gak sekarang sedang menjalani casting di Hollywood... ngeee :p

    ReplyDelete