Monday, June 1, 2009

Cinta KOPAK



Pagi tadi on the way ke office, as usual aku pasang radio kuat2....(naye bateri keta aku...hoho!). Malam tadi aku stay up...siapkan kije freelance...siangnya bawak nephew ronda-ronda KL...cuti skool... Cam nak tercabut kepale lutut....

Pasang radio kuat, supaya aku tak terlelap mase bawak keta... Imagine drive keta ngan mata Panda....wahaahahahaa

Satu stesen radio nih bukak topik jiwang... PUTUS CINTA...

Yang wat aku tergelak sorang2 dlm keta cam org gila, bila sorg caller ni yg ngaku playboy dia kata, "saya kalo frust cinta, 2 hari je...sebelum jumpa yg baru...tapi 2 hari tu melalak tak ingat ar...."

Agak crocodile le, tapi yang bestnya falsafah cinta dia pun unik....

"Putus CINTA bagi saya...umpama duduk sorg diri dalam bilik sempit takde aircond!"

Huahauahauhauhauahuahaua...

Serentak ngan tu, mata Panda aku tak lagi lobam...sebab basah ngan ayaq mata....

Ado gak pak lawak pagi2 buta ni.... Tapi pikir-pikir balik, make sense gak... Hmmm...

Bayangkan....duduk dalam ruang sempit takde udara...panas....stuffy...pening... PITAM!

4 comments:

  1. playboy pandai frust bercinta ke?

    gila tak logik.

    tu bukan playboy namanya. tu DRAMAKING. emo ntah apa apa ntah.

    hihihi

    ReplyDelete
  2. itu le pasai....hoho....

    More like a DRAMAKING in the MAKING...wahahaahahahaha

    ReplyDelete
  3. haha mata panda?? badan tak panda keh ?/ huhu

    ReplyDelete
  4. mata cukup ar bro...badan kalo buleh taknak panda...

    mau turun 1kg pun susah wor.... seb baik BMI masih 24...chaiyo chaiyo...! hoho

    ReplyDelete