Tuesday, June 2, 2009

TELINGA

Khusyuk...'ketidaksempurnaan' mengajar aku untuk
belajar membuka mata, dan mendengar dengan setia...



Takde apa-apa.... Aku cuma mau kata yang aku cuma sorang 'pendengar' yang SETIA....itu saja...aku bukan malaikat, cuma aku ada dua pasang telinga yang diberikan Tuhan untuk mendengar...selagi kedua-duanya berfungsi, aku akan gunakan sebaik-baiknya kerna bila nikmat itu ditarik semula, aku tidak akan mampu lagi mendengar cerita-cerita suka, duka, nangis dan tawa...

Alangkah ruginya...!

Terima kasih kepada mereka-mereka yang mempercayai aku. Apa yang aku sarankan pada kalian adalah apa yang aku fikirkan...dalam-dalam....baik buruk, salah betul datang dari Dia, namun atas kekhilafan aku....walaubagaimanapun, jangan bimbang....kerana meski bila aku tiada nanti, rahsia yang kalian kongsi akan tetap aku simpan....sampai mati... :)

No comments:

Post a Comment