Tuesday, December 15, 2009

Nyalakan Sumbu GEMBIRA




Dedikasi aku untuk seorang teman...


Entah dari mana, aku diperkenalkan kepada beliau tanpa sengaja...


Dari situ aku mula belajar untuk menghargai kelebihan diri, menyusun destini yang sebelumnya aku tak pasti...


TERIMA KASIH sekali lagi...kerana membuatkan aku PASTI tentang keyakinan diri...


Namun, aku mula terasa ada aura-aura sepi...


Kawan, jangan kau gundah tentang mereka yang mengata dan membenci, atau yang menikam dalam sunyi...


Sebab bagi sebilangan kami yang tak kau kenali, masih ada yang sudi...menerima kamu tanpa kompromi...


Menghargai KELEBIHAN kamu, kerana kehadiran kamu walau sekerdil manapun tanpa kau sedari, umpama menyalakan SUMBU GEMBIRA tanpa henti...


Bagai pelita di malam hari, yang menerangi HATI...


2 comments: