Tuesday, October 5, 2010

Suparjo

Bukan Suparjo yang dimaksudkan

Wak: Zal, tengok pendrive aku nih!
Aku: Nape Wak?
Wak: Dah bersih, takde Virus dah....'suci', murni...huhu [ngan muka happy tak bleh blah!]
Aku: Aik...bukan ke sume antivirus opis dah expired...belum renew...
Wak: Guna apa lagi... FAB! Bini aku cuci kemarin...ngan seluar aku nih skali....ampeh... T_T
.
.
.
.
Cisssss....terkono den!




*Wak Suparjo adalah seorang Pak Lawak di opis aku. Mane Skuad Raja Lawak yang suka culik-culik orang cam dalam TV tuh?!! Takde plak terjah opis aku. 
[Sambil menghalakan meriam Bukit Melawati ke arah Wak Suparjo]

14 comments:

  1. kahkahkah. lain kali jangan letak merata =)

    p/s : dah dua kali hilang pendrive 4GB. cilakak!

    ReplyDelete
  2. hahahaa~ lepas nih kalo ade mslh ngan virus boleh cuba guna FAB.. :P

    ReplyDelete
  3. TERKENA HAHAHAHA BAGUS NI LAGEJ 2

    ReplyDelete
  4. sukeri: hoho...tok lagila, kunun eksen beli pendrive 8GB kat kedai chokia...balik2 insert laptop... "UNABLE TO CONNECT"...

    ~menjotos kepala tukang kedai secara berkala!

    ReplyDelete
  5. sumi: ada gak suggest ngan dia, "Apakata wak tambah Clorox...kompem PUTIH, lagi SUCI..."

    agagagaggagagaaggaa :D

    ReplyDelete
  6. ateeka: dengor citenye begitulah... "...siap bunyik gedengang-gedegang dalam mesin..."

    hoho

    ReplyDelete
  7. bos: ---- deadline ----- [lariiiik!]

    sambil menaip dengan kadar 130km/j...

    ReplyDelete
  8. entry ni buat aku teringat...

    mcm dh lama aku tak nampak pendrive sendirik..waaaaaa!!

    ReplyDelete
  9. untuk hanie, bukan pendrive atau thumbdrive....mungkinkah 'kukudrive'??

    agagagagagggaggaaga :D

    ReplyDelete
  10. nak kena gigit tok nih!! hahahahaharun salim bachik sungguh XP

    ReplyDelete
  11. takde tukul kuku kambeng, tukul warrington pun okeh....

    [tiba2 teringat matapelajaran Pertukangan di sekolah menengah warga emas]

    ekekekekkekekekekekeke

    ReplyDelete