Tuesday, May 26, 2009

The CAT Returns...

Semalam aku makan tempat biasa...dah 5 tahun aku makan kat situ...bayangkaaan...sangaaap....

Tahun lepas, aku pernah bagi sekor kucing kecit yang comel makan ikan....kucing tu kebulor...sian...anak yatim gaknya.... Aku amik gambo dia...

(Si Pussy Cat...SETAHUN SEBELUM)


Tup-tup, semalam...mase tengah mentekedarah paprik ayam, kaki aku terasa geli digesel-gesel....aku tgk bawah....macam ku kenal...

"Eh, kamoo...!"

Dia muncul kembali....aku happy.... :)


(Si Pussy Cat...SELEPAS)

Apa yang membuatkan aku kenal padanya? Ntahla....mungkin kerana ada sesuatu di matanya yang menyatakan itu DIA....

Tak kisahla, sekurang-kurangnya kini tidak lagi solo, kerana sudah ada yang menemani aku makan....

12 comments:

  1. kucing pn jd la kan...ahahhaha

    ReplyDelete
  2. kami makan bersuap-suap tau...wakakaakakaakaakkaaa....romantik plak lagi, sebab dia suke gesel-gesel kat kaki....brrrrrr.... :)

    ReplyDelete
  3. erk...ok...no comment
    (kagum sekejap sbb bole suap2 ngn kucing)

    ReplyDelete
  4. kuikuikui....ripley's believe it or not....

    bohong je tuh....wakaakakakaaaaka...biase la....laureate mmg suke exaggerate lebey2.... :D

    ReplyDelete
  5. mana headline cyberjaya medical aku?


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  6. see, my boss dah marah...

    jap bos...tgh GALI....

    isk isk isk...

    ReplyDelete
  7. kagumnye...bos marah tp bole hahahaha lg..
    best btl ur boss neh

    ReplyDelete
  8. a'ah...bos kecit...xpe..

    lagipun, dia pun blogging gak....

    opssss..... :D

    ReplyDelete
  9. eh bos pn blogger gak ke...ceit
    ptt la selambe...
    tahniah ye

    ReplyDelete
  10. kih kih kih...

    ape lg yg bleh dibuat slain blogging....

    blogger kecil2-an je...x dpt income pun... :)

    ReplyDelete
  11. harizal, ko footsie dengan kucing ye? apa nama dia? ke kucing pajai yang terlepas tu?

    ReplyDelete
  12. wakakkakakakaka....kucin si pajai aku tak kenai plak..

    yg ni ntah sape ke namanye...slalu ngimpit2 aku...cium-cium kaki aku....kucin ni fetish kaki gaknye Is....hoho...

    tapi dia manja tul, nganorg lain takde plak...lepak je kat kaki aku...bersih plak tuh...jadik, aku layankan je.... :)

    ReplyDelete