Sunday, April 5, 2009

BRADER BOTAK




aku berdiri depan cermin kat toilet midvalley....belek appearance....

jangan tanya aku nape aku kat situ, lu pikir la sendiri kalo dah kat toilet tu...ngeh ngeh ngeh...

as usual, aku pakai wax kat rambut pagi tuh....so, boleh refresh my look twice or thrice per day...so, aku kemas2 kan sket rambut....walaupun jalan sorg2 kat situ (as usual) tapi appearance kena jaga beb.... (saje nak sedapkan ati sendirik...huhu)

back to the story...

tgh aku dok tenyeh2 kepale...atas, bawah, kiri, kanan.....tiba2 ada sorg brader yg dok tenung aku semacam....kat sebelah aku je....tak perasan plak aku ntah bilenye dia muncul...

anyway, dia dok perati je aku menenyeh kepale....ngan pandangan yang maut abes....cuak gak aku...bile aku kerling mate sket kat dia, aku nampak sorg lelaki yang tidak berambut...clean abih....bersinar tu, "pakai wax keta ke bang?" eheheehe... (aku wat lawak buduh dalam ati)

pastu brader tu kuar....

nape brader ni? period ke hape....huahuahauhauahha...

so, aku pun buat hipotesis sdirik (bukan hippopotamus, tu kat zoo...kih kih)....

aku + rambut - brader botak = ?

mungkinkah???

AKU DAH INSULT DIA DALAM DIAM.....huhu...

to abang botak, maap...aku tak sengaja..... :)

No comments:

Post a Comment