Monday, April 6, 2009

IKAN Le Masseuse















aku mmg kaki jalan...jalan...jalanla sampai penat.....

suke nengok gelagat orang...mungkin itu cara aku muhasabah diri...bile observe orang punye kelakuan, secara tak langsung, aku mengingatkan diri aku sendiri..."laaa, camtu ke aku? buruk bebenor..."

lebih kuang camtu le gamaknye...

anyway, tgh jalan2 kat midvalley mggu lepas, aku lalu depan Kenko Fish Spa & Reflexology...dari luar, passers-by leh ushar customers kat dlm tu yg tgh diservis....huahuahuauhuahua (lain benor bunyiknye....)

ikan tu dipanggil Dr. Fish... (aku pun tak sampai Phd lagi, ikan dah dpt Doktor....ajaib!)

ikan tu gigit-gigit kaki org, makan kotor2an....dan yg sewaktu ngannye...cajnye bukan main mahal...padahal ikan tu kalo dah name ikan, ikan le jugak....mungkin breed special kot....letak ikan, pastu suh ikan tu wat kije....senangnye buat pitih (oghe kelate ghoyak le...hehe)

dlm ati aku, siannye ikan ni....dulu ikan makan roti, lumut, algae, dll...skang ikan makan kaki...kaki busuk lak tu...

agak2 nye, bile ikan tu dah besor, kemane dia gi ekk....?

PERUT???

(aku pengsan jap....)

No comments:

Post a Comment