Monday, April 27, 2009

ET...phone home...

Ape ni? Lampu-lampu...warna-warni....dari atas...

U.F.O??? Nope...



Hari tu aku presentation kat KLCC....and the presentation went awful...especially from my side...my English sucks...kesian kat team aku yang berhempas pulas....sorry guys....

Abis session, team aku gi puffing kat luar pintu SURIA...post-mortem....aku yang tak smoke ni, jalan merata...cari ilham, tenangkan fikiran....masuk kat doorway, ke lobby Philharmonic, mata aku tertumpu kat architecture premise tu...memang cantik....terubat sket kepale aku yang tengah mereng.... Aku tengok kat lantai, cahaya dari atas reflected ngan cun...aku dongak... whoa.....


(Maaf, aku bukan jurugambar yang hebat...cuma ada imej kabur untuk dikongsikan)

Aku amik tempat kat tengah-tengah lobby....aku snap pic....lama gak aku berdiri kat situ....hopefully orang tak kata aku mereng...haha (although temporarily, at that particular moment...obviously mereng and melancholic)...teeheehee...

"U.F.O...bawa ku terbang...." (meniru gaya dalam filem Independence Day!)

No comments:

Post a Comment