Wednesday, April 8, 2009

La AQUILA

Pagi tadi masa tgh breakfast kat TEPIAN, sambil sembang ngan Wak & Yus, two of my colleagues, jam dah pukul 9. TV3 tayang berita, gempa bumi kat La Aquila, Itali yang mengorbankan nyawa...

(dalam hati, sedapnye nama...Aquila)

Automatic aku teringat kat niece aku yang namanya serupa...

Alisha Aqila Hanan (dulu aku eja Aquila)

Beberapa hari sebelum ni, aku ada browse thru' blog abang aku...abang aku web developer, minatnye lebih kurang cam aku....tapi dia gila fotografi...fanatik abis... Banyak gak gambar yang dia snap....dan antaranya gambar ni, yang aku sangat2 suka...


Comelnya Aqila, bertudung pulak lagi...aku tau ni cuma gambar saja-saja...dan bukan dia bertudung pun.... Lagipun, dia kecik lagi, baru 3 tahun...

Tengok budak-budak zaman sekarang yang semakin biadap (pengalaman sendiri dan pemerhatian), aku harap Aqila tak jadi camtu bila besar nanti...

Didikan tu sememangnya datang dari rumah....aku sangat SETUJU!

No comments:

Post a Comment