Monday, April 6, 2009

Kaunselor tak bertauliah...


salah satu profesyen saya yang tak official adalah, Kaunselor tak bertauliah....walaupun tau saya bukan kaunselor certified, ramai yang mintak nasihat...saya cuma bagi nasihat based on experience dan rasionale....sejak high school lagi....ehehehehe

sorg kawan saya selalu mintak nasihat dan pandangan ttg hubungan dia ngan girl dia....

banyak ttg hubungan diorg yg kawan ni selalu express dlm blog dia, begitu gak girl dia....so, kalau nak tau pasal diorg, saya akan surf net... (cam artis plak, aiseh!) hehe

satu hari saya cuba buka blog kawan tadi... DAH TUTUP!

saya sms, tanya...dan dia reply..."oii, aku dah bukak blog baru daa, yg dulu dah padam!"

Sah! kawan saya baru putus cinta...

kata orang, "kerana nyamuk sekor, kelambu dibakar"
skang dah ada peribahasa baru, harap DBP bleh pertimbangkan...
"Kerana geram, blog dipadam"....

kini, blognye penuh ngan melankolik words....kesian...

takpe kawan...walaupun dia menghina kau diblognye (indirectly), itu bmakne dia bukan dicipta dari tulang rusukmu...

teruskan odisi mu mencari siapa 'dia', aku yakin, lambat laun pasti kau ketemu....

selamat berbahagia! i'm always here if u need me... :)

No comments:

Post a Comment